Poisťovňa FICO: Škody bohatých likvidujeme rýchlo a ochotne

  • 5.5.2015
  • Ignác Milan Krajniak
  • Čítanosť: 12965
Fejtón

Na slovenskom poistnom trhu pôsobí už 15 rokov mimoriadne úspešná poisťovňa. Volá sa FICO, a.s. a robí iba pre exkluzívnych a solventných klientov. Poistné treba platiť priebežne, je pomerne vysoké, ale ak nastane škodová udalosť, poisťovňa ju rýchlo zlikviduje a finančne vysporiada. Klientom predsa nemôžu stáť peniaze, ktoré potrebujú použiť na ďalší biznis.

Klient Široký mal napríklad problém s tlupou asociálnych živnostníkov, ktorí sabotovali jeho statočnú budovateľskú prácu. Dlho sám platil škody, ktoré mu títo živnostníci spôsobili. Ale keď už toho bolo naozaj priveľa, zúfalý sa obrátil na poisťovňu FICO. A tá okamžite a iniciatívne jeho problém vyriešila.

Ďalší klient poisťovne FICO Ivan Kmotrík mal zase problém s nenažratým mestom Bratislava. Hlavné mesto sa k nemu správalo naozaj macošsky – nechcelo mu platiť za svoj pozemok, ktorý sa rozhodol zhodnotiť postavením Národného futbalového štadióna. Kmotrík svoju veľkorysosť už dávno oľutoval.

Uznajte, na Slovensku sú desiatky miest, ktoré by mu boli ochotné zaplatiť ťažké peniaze, aby si u nich postavil štadión Slovana, ale on sa ako lokálpatriot rozhodol pre Bratislavu. A hlavné mesto sa mu odvďačilo ako? Neustálymi sabotážami. Zatiaľčo jeho bágre každý deň kopali základy štadióna, mestskí poslanci chodili každú noc jamu zasypávať. A takto musel každý deň Kmotrík začínať odznova – už pomaly sedem rokov.

Tak sa obrátil na poisťovňu FICO, ktorá problém obratom vyriešila. Vytvorila komisiu na dostavbu štadióna a rozhodla sa pozháňať aj ďalšie peniaze na dokončenie tohto monumentálneho diela.

Bohatí klienti si túto poisťovňu mimoriadne pochvaľujú. Poisťovňa FICO totiž neskúma, či v danom poistnom prípade nejde o poistný podvod. Koniec koncov, poistné bolo v tejto poisťovni dlho platené vopred. Poisťovňa je preto k svojim dlhodobým klientom lojálna a ochotná.

Niektorí neprajníci poisťovňu FICO obviňujú, že v skutočnosti nevyberá poistné len od svojich bohatých klientov, ale aj od 5 miliónov ďalších ľudí. A týmto 5 miliónom neprepláca žiadne škody. Naopak, týmto 5 miliónom škody spôsobuje. Ale to sú samozrejme iba ohovárania…

Napriek tomu sa rozhodla poisťovňa FICO vylepšiť svoje meno v najbližšom roku mohutnou reklamnou kampaňou. Z utajeného zdroja sa nám podarilo zistiť, že hlavným motívom kampane má byť pieseň Petra Nagya “Aj tak sme stále frajeri.”

Nezostáva nám, než popriať poisťovni FICO, aby sa jej na Slovensku ďalej darilo. Kiež by sme mali viac takýchto úspešných firiem a nemuseli by sme sa neustále klaňať iba tým potrimiskárom z ESETu.


pošli na vybrali.sme.sk

Ďalšie články z tejto rubriky

Novinky e-mailom

* = required field

Facebook