Hanba v Kauflande

  • 26.5.2015
  • Peter Pčolinský
  • Čítanosť: 57043
Spoločnosť

Včera som bol nakupovať v Kauflande v Podunajských Biskupiciach. Chodím tam často, keďže to mám pár minút z domu. Hneď na začiatku je ovocie a zelenina,  tak ako v každej predajni tohto reťazca. Keďže máme 9 mesačného syna, ktorý veľmi rád konzumuje banány, do očí mi samozrejme udrela akcia. Zľava 30% na banány! Zobral som 4 krásne žlté banány a položil ich na váhu. Cena 0,61 eur. Super.

Ale v tom sa mi vynorila spomienka na video, ktoré kolovalo po internete, a ktoré bolo základom reportáže v televízii. Išlo o to, že na každej váhe v Kauflande je podložka s aktuálnou akciou, ktorá ale zvyšovala váhu tovaru o nejaký ten dekagram. Divák si vo videu natočil, ako mu váha navážila vďaka podložke väčšiu gramáž, než bola skutočná.

Tak som dal dole podložku z váhy a opäť zvážil svoje štyri banány. Cena však bola 0,51 eur!!! Hajzli, chceli ma odrbať o 10 centov! Podvodníci kauflanďácki! Vyrútil som sa spravodlivým hnevom na najbližších dvoch zamestnancov Kauflandu, ktorí práve niečo poblízku riešili. Osopil som sa na nich, či im nestačila reportáž v televízii k takýmto podvodníckym váham ovocia a zeleniny a či im mám vyrobiť škandál. Samozrejme som podvedome mal tendenciu zvyšovať hlas aby to počuli všetci. V hneve som schmatol podložku z váhy a hodil ju do najbližšej prepravky. Zamestnanci ostali v miernom šoku, ospravedlnili sa mi a hneď išli riešiť problém.

Po pár metroch ma zastavila nejaká pani a s úsmevom na tvári ma upozornila, že tá váha je v poriadku. Bola nakalibrovaná správne. Keď som sa pozrel na displej váhy (bez podložky), v pravom hornom rohu ukazovala, že je záporná hodnota. Nulová hodnota bola s podložkou.

V tej chvíli som sa hanbil ako pes. Stiahol som si šiltovku nižšie na tvár a zdrhal medzi regálmi k pokladniam. Čím skôr vypadnúť. Keď už som sedel v aute s nákupom, napadlo ma vrátiť sa do Kauflandu a ospravedlniť sa. Hanba ma však premohla a pokračoval som v jazde domov, s naozaj blbým pocitom, ktorý som v sebe dusil až do tejto chvíle.

„Verejne sa týmto ospravedlňujem zamestnancom Kauflandu v Podunajských Biskupiciach v Bratislave za svoje správanie a neoprávnene obvinenie, že sú podvodníci. Hanbím sa za to.“

Peter Pčolinský


pošli na vybrali.sme.sk

Ďalšie články z tejto rubriky

Novinky e-mailom

* = required field

Facebook