Spúšťame nový denník. Volá sa Konzervatívny výber.

  • 15.4.2015
  • Ignác Milan Krajniak
  • Čítanosť: 11438
Spoločnosť

Internetový denník Konzervatívny výber vznikol preto, lebo nám už dlhší čas niečo chýbalo. Chýbal nám portál, na ktorý by sme mohli niekoľkokrát za deň prísť, aby sme zistili, čo najdôležitejšie sa na Slovensku a vo svete udialo. Chýbali nám tiež tipy a odporúčania na zaujímavé články, komentáre a blogy v internetovom svete, ktoré by bola škoda prehliadnuť.

Dlho sme s priateľmi kritizovali existujúce slovenské portály na internete, ako to robia zle. Hovorili sme o tom, že nám ponúkajú množstvo článkov, ktoré sa nám nechce čítať a naopak opomínajú veľa informácií, o ktorých by sme chceli vedieť. Potom sme diskutovali, či by sme to nevedeli robiť lepšie. A nakoniec sme si povedali, že to skúsime.

Konzervatívny výber vnímame ako denník najdôležitejších informácií. Budeme vám ich ponúkať podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia. Bude to náš vlastný, subjektívny pohľad na to, čo je práve najdôležitejšie. Informácie budeme preberať z TASR, budeme ponúkať vlastné príspevky a budeme odporúčať články z iných médií, ktoré si podľa nás treba prečítať.

Nemyslíme si, že máme patent na exkluzivitu a nemáme na to ani rozpočet. Nie sme oligarchovia, ale skôr nadšenci. Budeme vám preto poctivo ponúkať náš výber najdôležitejších informácií bez ohľadu na to, či budeme ich autorom my alebo ktokoľvek iný. Samozrejme, vždy uvedieme zdroj informácie a link na kompletnú informáciu z iného média.

Konzervatívny výber je po Poslednom križiakovi a stránke Gorila tretím titulom vydavateľstva Kniha do ucha, s.r.o. Našu ponuku budeme postupne rozširovať o ďalšie portály. Sme mediálnym startupom. Fungujeme s minimálnymi nákladmi a veríme, že vďaka entuziazmu sa nám podarí vybudovať vydavateľstvo, ktoré bude zaujímavé aj pre investorov. Sme pripravení na diskusiu s potenciálnymi partnermi, ktorí chcú vybudovať nezávislý mediálny dom. Ale máme vytvorené predpoklady, aby sme minimálne rok fungovali bez externého financovania.

Naším krátkodobým cieľom je, aby návštevnosť našich portálov do konca roka 2015 presiahla číslo 300 tisíc unikátnych užívateľov. Vzhľadom na to, že priemerná mesačná návštevnosť Posledného križiaka v prvom štvrťroku dosiahla 160 tisíc unikátnych užívateľov, veríme, že tento cieľ sa nám podarí dosiahnuť.

Konzervatívny výber začína dnes popoludní. Zverejnený bude napríklad prvý diel série článkov o histórii finančnej skupiny Istrokapitál. Príďte sa pozrieť a keď vás niečo zaujme, dajte vedieť aj ostatným.

Vladimír Pčolinský, šéfredaktor Konzervatívneho výberu

Milan Krajniak, majiteľ vydavateľstva Kniha do ucha, s.r.o.


pošli na vybrali.sme.sk

Ďalšie články z tejto rubriky

Novinky e-mailom

* = required field

Facebook